Home » Klachtenregeling
1. BEGRIPSOMSCHRIJVING
Klacht
Elke redelijkerwijs als zodanig aan te merken, mondeling of schriftelijk gedane uitlating van ongenoegen betreffende de dienstverlening door de advocaat, door of namens de cliënt kenbaar gemaakt.
Klager
De cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht uit.
Klachtenprocedure
De op het kantoor gehanteerde procedure voor behandeling van klachten.
Klachtenregeling
Dit document, zijnde de schriftelijke weergave van de op het kantoor gehanteerde klachtenprocedure.
Klachtenfunctionaris
De persoon, niet zijnde de advocaat tegen wie de klacht is gericht, aan wie de behandeling van de klacht is overgedragen. Thans is mevrouw mr. A.E. Voorvaart-Kuik aangesteld als klachtenfunctionaris.
Klachtenregistratieformulier
Een intern te gebruiken formulier ter uitvoering van de in de klachtenregeling vastgelegde procedure.
2. DOELSTELLINGEN
De doelstellingen van de klachtenregeling zijn:
3. INFORMEREN VAN DE CLIËNT
De advocaat
Wijst cliënt erop dat het kantoor een klachtenregeling hanteert.
4. DE INTERNE KLACHTENPROCEDURE
5. REGISTRATIE EN CLASSIFICATIE VAN DE KLACHT
6. VERANTWOORDELIJKHEDEN
7. ANALYSE VAN DE KLACHTEN
8. INTERN BESPREKEN
9. PREVENTIEVE AKTIE
mr. Ruud Voorvaart
LSA, vFAS, MfN
Voorvaart Advocatuur is altijd op zoek naar advocaten die (al of niet zelfstandig) onze praktijk willen versterken. Neem vrijblijvend contact op met Ruud Voorvaart
Iedere woensdagavond van 18.30 uur tot 20.00 uur kunt u bij kantoor Breda vrijblijvend binnenlopen. Aan dit spreekuur zijn voor u geen kosten verbonden.
Wij vragen u wel vooraf even te laten weten dat u komt. Lees meer.
Breda
Oude Vest 9
Postbus 1039
4801 BA Breda
T. +31 (0)76 524 44 44
info@voorvaartadvocatuur.nl
Etten-Leur
Bredaseweg 185
4872 LA Etten-Leur
Postbus 150
4870 AD Etten-Leur
T. +31 (0)76 508 35 42